Doe mee aan het Ringsteken in Norg!

Op zaterdag 6 juli organiseert Stichting Norgermarkt Concours het traditionele ringsteken, in het centrum van Norg. Een levendig en vrolijk spektakel, waarbij prachtige combinaties van paarden en pony’s door het hart van Norg zullen rijden.

In drie spannende rondes zullen zij hun vaardigheden tonen door zoveel mogelijk ringen te steken en punten te verzamelen.

De avond begint om 19:00 uur aan het Oosteind.

Heb je een paard of pony met wagen en wil je meedoen? Meld je dan aan door een e-mail te sturen naar info@stichtingnorgermarktconcours.nl. Aanmelden is mogelijk tot en met 31 mei 2024.

Alle deelnemers ontvangen een gratis entreekaart voor het Nationaal Concours Hippique, dat plaatsvindt op 30 juli 2024 op het evenemententerrein aan de Schapendrift in Norg.